Zaczynamy od analizy strony i Twojej sytuacji na rynku.
Wspólnie odpowiadamy na te pytania i tworzymy strategię dla Twojej strony internetowej. Dobieramy kanały dotarcia do klientów, komunikaty, grupy odbiorców, formaty reklam i typy kampanii. Możemy skorzystać m.in. z:
Pracuję od ogółu do szczegółu. Tworzę strategię dotarcia do klientów, weryfikuję cele i ustawienia. Następnie badam efekty pozyskanego ruchu, optymalizując i korygując wszystkie istotne elementy kampanii. Analizuję sytuację na różnych poziomach, weryfikuję wyrażenia kluczowe, reklamy, grupy produktowe i grupy docelowe. Poświęcam na to wiele godzin, kontrolując i ulepszając działania reklamowe moich klientów.
Posiadam Certyfikaty Google Ads od 2010 roku. Przez lata obserwowałem zmieniający się ekosystem reklamowy Google i wiem jak wykorzystać potencjał tego źródła ruchu.
Tak, wiem, tego typu korzyścią chwali się każda firma z branży sem. Pracowałem wiele lat w dużej agencji marketingu internetowego i wiem, że tzw. indywidualne podejście w tych firmach to mit. Współpracujesz ze mną i masz kontakt ze… mną. Nie określam liczby godzin na nasze kontakty czy pracę na koncie. Pracuję, aby dowieźć efekty. To On jest wyznacznikiem mojego czasu pracy.
Biorę odpowiedzialność za swoją pracę. Określam czego potrzebuję, wskazuję rozwiązania i możliwości. Nie obiecuję gruszek na wierzbie. Pracuję etap po etapie na wzrost liczby odwiedzających serwis moich klientów. To powinno przynieść korzyści w postaci większej sprzedaży czy pozyskanych leadów (b2b).
Jestem w stałym kontakcie ze swoimi klientami. Moje godziny pracy nie ograniczają się do standardowych 8-16. Jestem dostępny, zawsze służąc radą i wsparciem.
Copyright © POINT UP | Projekt strony internetowej wykonany przez: home.pl