Gdy rozpoczynałem pracę z systemami reklamowymi Google Ads to jedynym medium, które skutecznie pozyskiwało ruch była wyszukiwarka Google. Od tego czasu zmieniło się bardzo wiele. Pojawiły się reklamy produktowe, kampanie półautomatyczne, reklamy na Youtube, kampanie performance max i advantage+. Specjalista reklamy płatnej zdecydowanie nie może narzekać na powtarzalność i nudę. Kampania kampanii nie równa. To co w jednej sytuacji okazuje się skuteczne i przynosi dobre efekty, w drugiej (nawet podobnym biznesie) może nie zdać egzaminu. Dlatego tak ważne są poszukiwania nowych rozwiązań, testowanie i obserwowanie jak zmienia się rynek reklamy płatnej. Lubię sięgać po najlepsze praktyki branżowe, aby rozwijać swoje kompetencje, proponując swoim klientom najnowsze i sprawdzone rozwiązania. Uczestniczyłem w dziesiątkach szkoleń, kursów i spotkań. Moja firma – Point Up – od początku działalności jest Partnerem Google, a ja mogę pochwalić się zakończonymi kursami z zakresu:
Copyright © POINT UP | Projekt strony internetowej wykonany przez: home.pl